torstai 1. elokuuta 2013

Fitfarmin superdieetti: lounas

Tonnikalasalaatti raejuustolla, kurkulla ja aikamoisella annoksella sitä varsinaista salaattia

Reissussa tonnikalasalaatti kurkulla, raejuustolla ja kesäsipulilla

Päivän pyttipannu: nakkeja, keitettyä kananmunanvalkuaista, vihreää paprikaa, kesäsipulia ja kesäkurpitsaa

Matkalle salaatti kurkulla, kesäsipulilla ja 3 % fetajuustolla. Lisänä nuotiolla hiillostetut nakit :)

Nakkimunakas kesäkurpitsalla ja kesäsipulilla. Nyt mua kyllä vähän naurattaa :)

Kanaa, paistettu muna ja kesäkurpitsaa

Siinähän niitä, viime aikojen lounaita. Kuten huomaatte, lounas koostuu lihasta/kanasta/kalasta, proteiinista raejuuston, fetajuuston tai kananmunanvalkuaisen muodossa ja reilusta määrästä miesten mielestä myrkkyä vihreää. Valitettavan usein tuo lihaosuus on kevytnakkia (joo joo, tiedän, että siinä on vain reilu 60% lihaa ja makkarat luokitellaan leivoksiksi!), mutta helppous on puolustukseni. Esikoinen on mielin kielin, kun saa makkaraa, joten vältetään ainakin yksi konflikti päivässä, kun hän saa haluamaansa lounasta ja pysyy vähän aikaa verensokerit ylhäällä ja mieli hyvänä molemmilla.

Lounas yleensä valmistetaan vaipanvaihtojen, kolhujen parantelun, riitojen sovittelun, jäähyilyn, pyykkivuoren ja muuten vain yleisen kaaoksen keskellä, joten tämän lähemmäs gourmeeta ei meillä päästä. Hengissä on silti pysytty ja superdieetti edistyy hyvää vauhtia. Vajaan kahden viikon päästä saatan minäkin väläytellä Mintun A beautiful body -haasteeseen kuvia, kun pääsen välietappiin asti, mutta pidetään vaan visusti ne erotiikantappajat päällä ;D

2 kommenttia:

  1. Piti jo aiemmin nostaa sulle hattua tän projektin vetämisestä. Go girl! :)

    VastaaPoista